tisdag, april 10, 2007

Uppmaning

Det finns såklart en hel del bra bloggar därute men jag tycker nog att det fattas några i min egen bekantskapskrets... Jag uppmanar härmed följande att ta sig samman och göra en insats för alla oss som uppskattar intressanta iakttagelser och tankar nedtecknat medelst vackert, eget och underhållande språk:
Lena
Cecilia
Daniel
och Lisa
(de två sistnämnda har visserligen bloggplatser, men ett inlägg i halvåret räcker inte riktigt)
Det finns säkert fler, de här kom spontant. Inga ursäkter!

PS. Så länge kan ni bekanta er med Frederik, som kanske inte är den flitigaste bloggaren men inom anständighetens gräns och bor man i Malmö och skriver roligt och initierat om fotboll, mat och film så vinner man alltid mitt hjärta. Se länk till höger. DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hrrmf, skäll lite på mig också hörru! :P

Eller vänta, jag har ju redan fått igång min igen :D

Windstorm sa...

Läste din uppmaning och tog åt mig. Tänkte att något kan jag väl alltid skriva ner, nåt gott recept eller nåt om nån bra låt. Blev inte så, blev lite tyngre, typ.