fredag, juli 01, 2005

Nykter

Hm. Inte så farligt som man skulle kunna befarat. Eller, ingenting var så farligt egentligen. Varför är det så att man känner sig onyktrare efter att ha druckit 4 öl på krogen än 4 öl hemma? Kände mig helt fräsch när jag gick och lade mig igår, kollade traditionsenligt på Sex and the city och CSI - hade jag kommit från krogen hade jag stupat i säng och somnat utan att ägna tv:n en blick. Märkligt.

Blev ingen skiva inspelad igår, men jag rensade duktigt i spellistan i min iTunes. Mycket som legat där och skräpat, jag menar hur ofta spelar jag "No hasch hasch"? Så istället för skiva fick jag en lista på över 300 låtar som innehåller allt från Alejandro Escovedo till Orup - med Edith Piaff däremellan. En utmärkt mix, som kanske skulle kunna behöva kompletteras. Men det får bli när jag kan beställa en iPod. iPod! iPod! Jag vill ha en iPod!

I helgen måste jag träna.

Och diska.

Inga kommentarer: