tisdag, juli 26, 2005

Jag lovar att bli en sundare och friskare människa...

Till hösten ska jag:

- gå ner 5 kg
- träna regelbundet
- läsa varje kväll innan jag går och lägger mig
- bara se sådant på TV jag faktiskt tycker är bra (=inget slötittande)
- gå mer på bio
- laga mat hemma i princip varje dag (det räknas om Richard gör det också)
- dammsuga två gånger i veckan så att jag inte får astmaanfall av katthåren som yr omkring
- läsa tidningen varje dag (inte bara sporten och nöjet)
- skriva på min roman
- alltid ha frukt och grönsaker hemma (handlas på torget!)


Hört den förut?

Bah!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Två gånger i veckan!! Mitt löfte till mig själv är att jag ska börja göra det EN gång i veckan, och inte ens jag själv tar mig på allvar. Har ju skaffat långhårig Horst nu, så katthår finns det så det räcker. Annars känner jag ju så klart igen mig. Att man aldrig lär sig...

Anonym sa...

Åh vad skönt!!
Ja att det är fler som skriver såna listor (och sedan inte följer dom...). Trodde jag var helt ensam i världen om att vara så knäpp! :0) Hit kommer jag återvända, var så säker!

Ha det gott!
/E