måndag, november 13, 2006

Böcker på väg

Eh, ja, så hamnade man på AdLibris igen. Gjorde en liten beställning när jag ändå var inne (alltså, jag måste ju köpa bokcirkelboken):

Sara Stridsberg - Drömfakulteten (jag litar på dig här Mia), Curtis Sittenfeld - En klass för sig, Anna Politkovskaja - Putins Ryssland, Jeffrey Eugenides - Middlesex (litar på dig här Cecilia), Bodil Malmsten - Hör bara hur ditt hjärta bultar i mig och slutligen Tyst - det som inte får sägas, det vi inte får veta.

Skivor, böcker och rödkål - det märks att det är november.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å, Middlesex är också fantastisk, jag utnämnde den till förra årets bästa bok (fast egentligen tror jag den kom 2004, men jag läste den förra året och det är det som räknas). Du har många goda timmar framför dig nu!

Lisa sa...

Jepp - Middlesex rocks.

Lisa sa...

Förresten - glöm inte J Safron Foer, Extremt högt och otroligt nära.

Helena L sa...

För tusan, du har rätt. Har lagt den i önskelistan nu, i alla fall... Fler?