onsdag, mars 08, 2006

Slutsats

Jag läser aaaaaaaaaaaaaaaalldeles för lite nu. Men förra året började i ett vårvarmt Barcelona och det finns få saker jag tycker så mycket om som att sitta på ett soligt café i Barcelona och läsa böcker. Skyller alltså årets misslyckande på den här förbannade vintern!

På biofronten ser det däremot klart ljusare ut. Även om jag faktiskt sett fler filmer vid den här tiden förra året så känns årets program klart mer intressant (även om både Sideways och En långvarig förlovning ju hamnade på min tio-i-topp). Där har jag rätt bra koll, tror jag.

Live. Har jag inte varit bra på sedan år 2000, tror jag. Förra våren var riktigt blek. Kan bara bli bättre.

Vad det gäller skivor är det visserligen oavgjort än så länge, men nu har jag till den 21 april på mig att gå om. Jag köpte mycket skivor på hösten ifjol, men inte på våren. Bör bli bättre i år.

Avslutar detta meningslösa och för andra helt ointressanta resonemang med en anbefallning att läsa Mias inlägg om att försöka vara superkvinna, som förutom att hänga med i alla kulturella svängar också vill dricka lite öl, sylta, safta, baka, laga mat och träna. Bland annat. Jag förstår henne precis.

Läs här: http://miafriedner.blogg.se/230206081139_prestationsngest.html

Inga kommentarer: