fredag, februari 15, 2008

Köszönöm

En av mina allra käraste vänner och följeslagare i de mest galna ögonblicken hittills i livet - vi lär få tillfälle att återkomma till detta -
bor ju numera i Budapest.
I min strävan att på grund av bristande ledighetskonto så gott det går utnyttja vårens röda dagar blir det således första maj-demonstration
- i Budapest!
Min kärlek till token som numera är bosatt där ska jag förklara en annan gång.
Utförligt.
Om än censurerat.
Men med både London och Budapest inbokade under våren ser framtiden i alla fall aningen mer ljusnande ut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker fan inte vara med på någon demonstration! Nä, då får ni komma och hämta mig på något ölhak efter det.....

Helena L sa...

Åh, det bankar nog ett rött hjärta även i dig Mary - om man bara letar...

Helena L sa...

Alltid rött, alltid rätt - var det inte så Thåström sade?

Lydia sa...

Har ska revolteras! Vi satter mary pa ett sliskigt olsjapp nagonstans och haller i henne unicum. Sedan kommer hon hoppa upp pa barikaderna. Tack for ett fint inlagg!