torsdag, september 20, 2007

Wilhelm Tell



















Jag hatar Apple Store. Helst håller jag mig helt undan, klickar ner fönstret i samma sekund det dyker upp, ety jag kan icke låta bli att handla. De har så snygga prylar. Jag är prylgalen. Jag är prylgalen. Prylgalen.
Arg, upprörd, förbannad, ilsken är alla bra ord för mina känslor gentemot D-link-modemet igår och frustrerad hamnade jag i Apple Store för att fixa Airport istället, väl där så... Fan. Igen, alltså.
Airport Express med airtunes blev det (man kan spela musik från datorn och höra i högtalarna utan sladd emellan, det är ju... fantastiskt), en iTrip så att jag kan höra iPod i bilen (börjar bli trött på P4, som hittills varit den enda kanal jag kunnat lyssna på) och - snart är det Thailand - en minihögtalare till iPoden för resor.
Damn damn damn.
Jag hatar Apple Store.
Apple Store. All min kärlek.

Inga kommentarer: