tisdag, februari 13, 2007

House House House House House House House

Nu har jag bestämt mig. I slutet av februari börjar säsong tre av House på Canal Plus och jag tänker titta, trots att jag i så fall hoppar över en säsong eftersom TV4 just är i färd med att avsluta den första.
Men.
Hallå.
Kvällens avsnitt, när House föreläser om sitt eget ben är... helt übergrymt, nästan precis lika grymt som det när han spelar luftpiano till The Who. Min längtan efter nästa avsnitt är i det närmaste galen.
Och jag tänker då rakt inte vänta i ett halvår på TV4:s fortsättning när nu Canal Plus dukar upp ett helt gottebord.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I KNOW! Han är galet bra, vilka kommentarer han har. Vill du ha en medbrottsling så bokar jag in House-kvällar hos dig...

Windstorm sa...

Ahh, kan inte jag få vara med? Jag får ingen House-frid här hemma längre.

I går började en ny säsong av Desperate Housewifes på samma tid som House.

Helena L sa...

Okey, people - tisdagar kl 22, onsdagar kl 20 och onsdagar kl 22 - take your pick! Säsongsstart 27 februari!