tisdag, december 19, 2006

Ett nyårslöfte i förväg - live 2007

Har varit usel på att gå på konserter i år, den klart sämsta insatsen sedan jag började lyssna på musik (1998). Mark Olson på Vinylbaren var bra, Micah P Hinson på Mejeriet också (i paket med Willard Grant Conspiracy, som var... helt okej) - men det klart största liveögonblicket utspelade sig på Victoriateatern - och avslöjas inte förrän årslistorna anländer.
Måste hursomhelst skärpa mig nästa år och söker härmed sällskap till följande:
- Magic Numbers (tisd 23/1, KB)
- Kris Kristofferson (månd 12/3, KB)

Timbuktu (17 & 18/3, KB), Damien Rice (22/3, Vega) och Tomas Andersson Wij (24/3, Victoria) hade jag självklart haft med om jag inte befunnit mig i New York vid just dessa tillfällen - vilket faktiskt retar mig lite. Ganska mycket, till och med. Att de måste spela just då alltså. Missa inte, ni andra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gå på Magic Numbers! Fast det är en tisdag, och det gör inget för jag ärledig då, däremot är jag eventuellt i utlandet. Annars kommer jag banne mig ner och slår följe med dig. Eller tar biljetterna slut på en sekund?

Helena L sa...

Yeeeeeaih! Kom ner! Vi får väl chansa ang biljetter, risken finns nog att de tar slut... När vet du?

Anonym sa...

Ganska snart, hoppas jag. Jag hör av mig!