tisdag, december 19, 2006

Egg är tillbaka

Populärkultursjunkie rapporterar att ett återföreningsavsnitt av This Life kommer att sändas på BBC den 2 januari.
This life är, efter Vita Huset och Sopranos, den bästa dramaserien som någonsin sänts. Fyra kompisar som läst juridik ihop flyttar samman - låter kanske inte så spännande. Men det är inte en amerikansk serie det här, och inte en komedi. Brittisk reality, ypperligt skådespel och riktigt bra manus. Serien sändes bara i två säsonger eftersom BBC inte insåg att This Life var en succé förrän det var försent och alla skådespelarna uppbundna av annat.
Jag MÅSTE se hur det gick för dem!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å, This life, jag ÄLSKAR den! Kommer återföreningsavsnittet att visas i Sverige kan man genast undra. De släpper väl inte en hel jäla dvd med bara ett avsnitt på, kan man misstänka.

Windstorm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Windstorm sa...

Ja! Ja! Kul! Jag minns en kväll i början av vår bekantskap, på Mascots uteservering, då jag förvånat konstaterade att det fanns åtminstone en person till som kände till This Life och dessutom höll den som en favorit. Före dig hade jag inte mött någon som visste vad jag pratade om när jag förde den på tal.

Helena L sa...

Mia: säg inte det - det gjorde de ju med The Office (julfesten). Jag hoppas på bådadera!

Daniel: I know! Inte jag heller, men jag märker till min glädje här på bloggen att vi är fler...