måndag, november 19, 2007

Presenter, förstås!

Det vore förstås på sin plats, efter all självömkan i samband med min avslutande dag på Sydsvenskan, att också berätta om de fina presenter jag fick för att lämna mina kamrater i fred. Presentkort på Ticnet (vårens konserter tycks härmed räddade), presentkort på Åhléns, en massa Sydsvenskanprylar jag inte har en aning om vad jag ska göra med (men jag lär inte glömma min forna arbetsplats på länge, så syftet uppnåddes förstås) och - Lisa Förare Winbladhs Ditt nya skafferi. Jag bläddrade lite i den idag och, ja, det överraskar väl föga, men bara listan med "goda grejor a-z" vore värt ett bokköp. En massa kryddor, såser, örter och andra ingredienser, inte sällan av mindre vanligt slag - inspirerande!

Lisa bloggar för övrigt numera på taffel.se, där också övriga deltagare delar på en blogg.

Dum vore den som inte läser där.

Inga kommentarer: