tisdag, januari 13, 2009

Signalen har ljudit

2009 ska definitivt bli ett bokår. Och ett filmår. Jag känner verkligen för att riktigt grotta ner mig i de dammigaste av sidor, i de svartvitaste av filmer och ändå få plats med det glättiga, det kittlande - och det nutidsförankrade. Jag känner kort sagt för att läsa allt. Se allt.
Jag lär ju snart också få tid att göra både det ena och det andra...
Nåväl, ständigt argumenterandes om vem som läser mest och bäst i vår familj har nu en lista upprättats, där både jag och R. fyller i vad våra ögon fladdrat över.
Det ska bli spännande att se var vi hamnar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni tycker inte att familjen Lindgren redan har tillräckligt med listor? Har fortfarande inte kommit över chocken på listorna över skafferi- och frysinnehåll.

Helena L sa...

Vi har för många dammråttor, vi har för många oavslutade projekt, för många lik i garderoben och på tok för många planer på ett nyttigare liv. Men LISTOR? Kan man inte få för många av.