måndag, april 10, 2006

Trött och förfyld

Örrrk. Förvisso lagade jag en superb liten middag i fredags till vårt bokcirkelmöte men det blev sent och jag trodde ett tag att jag var rätt bakis på lördagen för visserligen tog jag mig ner till tvättstugan men övrig tid tillbringades liggande framför tv:n - dock är jag såhär i efterhand rätt övertygad om att en bitande förkylning försvagat kroppen redan då. Nåväl, tvätt tvätt tvätt, sedan sova sova sova - och så ett par stadiga bloody marys, Totta & Wiehe i stereon och en för dagen ovanligt energirik älskling som sällskap innan vi tog en taxi ner till The Watt där Anna fick visa leg för en vakt som inte trodde att hon var tjugo. Release, Brickhouse, öl, sista timmen på Zam, hem för efterfest och efter bara två bloody-klunkar gick jag in för att gosa med katterna men somnade där och då. Utan att säga godnatt. Så ohövligt.
Söndagens blev väldigt trött. Och väldigt förkyld.
Idag är det etter värre.
Men en snabb titt i tv-programmet ger i alla fall visst hopp. Hur kan en hel söndag gå förbi utan att en enda kanal visar något enda program man skulle vilja se? Galet.

Inga kommentarer: