tisdag, januari 08, 2008

Konstgjord andning

2008. Nytt liv, nya planer. Jag aktar mig noga för att upprätta alltför många löften det här året men antagligen kommer jag inte att kunna motstå frestelsen att lista upp något inför min kommande 30-årsdag.
Vi lämnar det därhän så länge.

De mörka månaderna är hursomhelst här. De där man aldrig tror man ska klara sig igenom. Kalla, blåsiga, karga, tråkiga, blöta januari, februari, mars.
Bäst alltså att ladda upp med något som får en att kvickna till.

På väg med expressfart från discshop är sålunda:
Arvet (Per Fly)
Elvira Madigan (Bo Widerberg)
This Life + 10 (uppföljaren av min tv-serie nr 4 genom tiderna)
Bänken (Per Fly)
Psycho (Alfred Hitchcock)
Lust och fägring stor (Bo Widerberg)
House (säsong 1 & 2)
Sex and the city (box med alla säsonger)

Så klarar man sig i alla fall tills de första snödropparna
tar sig genom tjälen.

Inga kommentarer: