onsdag, augusti 30, 2006

Galningar

Ser i brist på annat mitt livs första avsnitt av Idol och kan inte annat än erkänna att jag skakar på huvudet och gapskrattar omvartannat. Juryns elakheter hade jag kunnat vara utan men att så många människor totalt utan både självinsikt och självdistans lockas in i en och samma tv-ruta är mig en gåta.

Imponerande, dock, att vissa av de mest tondöva idioterna vägrar acceptera juryns dom utan verkligen käftar tillbaka. Det är otroligt underhållande.

Jag måste helt enkelt erkänna att jag har viss behållning av det här med att folk gör bort sig offentligt.

Förlåt mänskligheten.
Förlåt världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är otroligt underhållande. Jag fattar inte heller att det finns så många människor utan minsta självinsikt. De söker Idol 2006, inte Freak 2006.....