lördag, januari 28, 2006

Det var bättre förr...

Har helt snöat in på härliga låtar från allas vårt femtio- och sextiotal. Den här blandningen går sjukt varm hemma just nu:

Will you still love me tomorrow (Shirelles)
These arms of mine (Otis Redding)
Oh girl (Chi-Lites)
Be My Baby (Ronettes)
Cry To Me (Solomon Burke)
Blueberry Hill (Fats Domino)
Spanish Harlem (Ben E. King)
Unchained Melody (Righteous Brothers)
In Dreams (Roy Orbison)
Walk right in (Rooftop Singers)
Da Doo Ron Ron (Crystals)
(I don't know why) But I do (Clarence "Frogman" Henry)
Peggy Sue (Buddy Holly)
Jimmy Mack (Martha Reeves & the Vandellas)
I know (Barbara George)
The Locomotion (Little Eva)
Wasted days and wasted nights (Freddy Fender)
Save the last dance for me (Drifters)
He's so fine (Chiffons)
Runaway (Del Shannon)
Only sixteen (Sam Cooke)
Rocket 88 (Ike Turner)

Inga kommentarer: