måndag, september 26, 2005

Hård dag

Nu ger jag mig.

15 timmars arbete har gett ett bibliotek på 849 låtar (3,11 GB, 2,3 dagars musik).

Jag har inte ens gått igenom två hela hyllor i skivsamlingen. Återstår ca 10 rader. Jag börjar bli mycket orolig för att de 4GB som utdelats i min iPod inte kommer att räcka. Men man ska dock ha i åtanke att de skivor jag går igenom nu är de jag själv rankar högst av alla jag äger - så naturligt nog är det många låtar från varje platta just i början.

Det kanske går i alla fall.

Eller något.

Godnatt.

1 kommentar:

Windstorm sa...

Jag vet precis hur det är! iPods 4Gb är frustrerande lite lagringsutrymme. Särskilt så när man som jag har sjukligt svårt att välja och sålla mellan låtarna (hmm, mellan mycket i övriga livet också...). Var glad att du inte som jag håller Ulf Lundell högst. Hans produktion fyller nästan 4Gb bara den.