tisdag, september 23, 2008

2

Hade tänkt skriva en massa insiktsfulla saker, för parallelläser man Bodil Malmsten och senaste numret av Fokus samtidigt är det många idéer som bollas omkring i det ogripbara lilla utrymme som är min hjärna.
Men.
Snart är det middag på Epicuré och jag tänker inte gå förrän jag ätit både antipasto, någon köttig varmrätt och ostbricka - vilket också är allt mina tankar kretsar kring för tillfället.
Firande, alltså.
Två år som Lindgren.
Bomullsbröllop.
Jag hade kunnat skriva något mer insiktsfullt om det också, men det får vänta.

4 kommentarer:

Anna sa...

Bomull – grattis!
(innerligt då alltså)

Anna sa...

Måste faktiskt rätta dig, efter närmare efterforskning. Ni firar papper, inte bomull!

Själv firade vi socker i våras...

Helena L sa...

Åh nej! Två år är bomull! Jag forskade noga... Papper är ett år. Socker blir alltså... Sex år? Är det inte förresten kul att man går från kristall (15 år) till FJÄDER (16 år)? Känns inte som en belöning precis...

Anna sa...

Internetdilemmat... Jag hittade tre betrodda länkar med papper för två år. Och sen hittade jag även bomull för detsamma.

En väldigt lustig lista för övrigt, i synnerhet när man tar exempel som ditt!

6 år it is.