onsdag, december 07, 2005

Ta den i munnen och allt

Min farmor är en god gammal människa. Med de mest häpnadsväckande tankar som hon ofta dryftar högt och utan förvarning. Minns en gång när hon, då 88 år gammal, diskuterade livligt med sin tio år yngre syster huruvida de skulle tycka det var bäst att vara bög eller lesbisk.

En annan gång hade hon av en ren slump (det är i alla fall min absoluta förhoppning) råkat slå på en porrfilm, eller hård erotisk film, på TV. De går på danska kanaler, jag har kontrollerat. I alla fall hade hon hamnat mitt i en avsugning innan hon förstummat letat sig vidare i tablån.
Hennes kommentar till händelsen när hon senare redogjorde för det hela över en kopp kaffe jag snabbt satte i halsen var; "Jag förstår inte hur det går till nuförtiden, ta den i munnen och allt. När jag var ung ville jag knappt röra vid den med händerna!".

Vet inte varför jag kom att tänka på detta, men förmodligen hade det en hel del att göra med Annikas högstadieanekdot i ämnet här: http://citronanka.blogspot.com/2005/12/oralsex.html

1 kommentar:

A N N I K A sa...

Hahaha. Jag vet inte vad som är pinsammast - farmor eller svensklärare...?!